PEDALS DEL VENT

L'estiu del 2004 vam intentar amb el Jordi Ballester i el Xavi González fer la travessa dels Cavalls del Vent en bicicleta de muntanya. En aquella ocasió vam decidir seguir al màxim l'itinerari a peu, començant per Riu per pujar al Serrat de les Esposes, Cortals de l'Ingla,... Després de 15 hores, amb molts metres de desnivell amb la bici a l'esquena i quan ja només ens quedava la pujada final a la Tosa, un aiguat va ser l'excusa per deixar-ho estar. Es feia de nit i estàvem cansats!

L'estiu vinent ens hi tornem a posar el Xavi i jo. Ara decidim fer variants molt més ciclables, encara que impliquin més volta. El refugi Sant Jordi el fem des del nord, pel coll de Pendís, i així evitar-nos el tram menys ciclable de tota la volta.

Sortim de Bellver poc després de les 6 del matí i arribem altre cop a Bellver passades les 10 del vespre, després de 14 hores i quart de pedalar, 133 km i quasi 5000 metres de desnivell. Val a dir que jo no estava massa entrenat i pocs dies després, el Jordi Ballester, repetia la volta tot sol en poc més de 10 hores de pedal!

Llibre de ruta (Excel, 406 kB)

Si us animeu i teniu dubtes envieu-me un mail. Molta sort!

Tornar a BTT

Tornar a la pàgina d'inici

Estamariu, 25 de novembre de 2007                                                    Albert Castellet (albert.castellet@gmail.com).